„Gal tas Karolis – direktoriaus sūnus?“

„Žemaičio“ redakciją pasiekė neprisistačiusios skaitytojos laiškas, kuriame pažeriama priekaištų „Plungės vandenims“.  Pabandėme išsiaiškinti, kiek šie kaltinimai pagrįsti.

„Keturios jaunystės draugės kiekvieną trečiadienį renkamės puodeliui kavos ir pasikalbame. Aptarėme jūsų aprašytą šilumos ūkį. Viena iš draugių porina, kodėl niekas nepasidomi, kas dedasi vandenvietės ūkyje“, – taip pradedamas minėtasis laiškas. Jo autorė dėsto, kad neseniai sugedo jos šalto vandens skaitiklis, tad teko laukti net tris savaites, kol pakeitė. „Atvažiavo kažkokie Karolio vyrukai, sakė, privačios firmos. Kaip Savivaldybei priklausančiuose „Plungės vandenyse“ viešpatauja privatus asmuo? Gal tas Karolis yra pono direktoriaus sūnus?“ – teiraujamasi laiške.
Moteris nori žinoti ir tai, kodėl sugedę skaitikliai keičiami naudotais, o ne naujais, kodėl reikia taip ilgai laukti, ar teisėta, kad tą daro privati įmonė?
O laiško pabaigoje metamas paskutinis, galima sakyti, pats įspūdingiausias priekaištas: „Et, jūs nieko nežinote, – porina kita draugė. – O gi praėjusią savaitę vandenvietės darbuotojai darbavosi pono direktoriaus kieme, kur iškasė prūdą, lygino, vežė žemę, kad ponas galėtų gražiai sau gyventi. Viskas brangsta, tai nenustebtume, kad pabrangs ir šaltas vanduo. Juk reikia sumokėti už ponui iškastą prūdą ir Karolio įmonei už atliktus darbus.“
Norėdami išsiaiškinti, kiek šiuose priekaištuose tiesos, pirmiausia susisiekėme su UAB „Plungės vandenys“ direktoriumi Antanu Borumu. Paklaustas, kas toji Karolio įmonė ir kodėl ji, o ne „Plungės vandenų“ darbininkai keičia skaitiklius, direktorius kalbėjo, kad sutartis su Karolio Galdiko įmone buvo sudaryta šiai laimėjus viešąjį pirkimą. Jai patikėta keisti skaitiklius prieš baigiantis jų metrologinės patikros galiojimo laikui. Pasak A. Borumo, „Plungės vandenys“ turi 12 tūkstančių abonementų, skaitiklių – dar daugiau, tad nerealu tikėtis, kad jų darbininkai suspės visus pakeisti. Pastarieji esą vyksta tik į iškvietimus dėl sugedusių skaitiklių.
Bet juk laiške minima, kad K. Galdiko įmonė keitė būtent sugedusį skaitiklį. A. Borumas atsakė to paaiškinti negalįs ir patarė kreiptis į abonentinį padalinį, kuris reguliuoja šiuos reikalus. Su šio padalinio vadove esą reikėtų kalbėti ir apie tai, kodėl seni skaitikliai keičiami ne naujais, o naudotais.
Tik į klausimą apie kūdrą jo kieme direktorius nusprendė atsakyti pats, tiesa, prieš tai piktai susikeikęs. „Ale baikit. Nekasė man jokios kūdros. Sakot, kad kažkas matė? Gal pas kaimynus kas nors kasė. Mano kieme to tikrai nebuvo. Ne nu, atleiskit… Tokius dalykus išgalvot… Ką padarysi, visokių fanatikų yra. Gal kas pyktį laiko, kad tokias nesąmones rašinėja“, – bėrė A. Borumas.
„Plungės vandenų“ abonentinio padalinio vadovė Rita Abrutienė taip pat sakė, jog K. Galdiko įmonė yra nusamdyta keisti vandens skaitiklius, kai šiuos reikia vežti į metrologinę patikrą, tačiau pastaruoju metu ji vyksta ir gavus pranešimą apie sugedusį skaitiklį. Esą taip daroma todėl, kad vienas iš dviejų šį darbą atlikdavusių  „Plungės vandenų“ darbininkų jau daugiau kaip mėnesį serga, o antrasis visur nebespėja, tad ir tenka į pagalbą pasitelkti privačią įmonę.
R. Abrutienė minėjo, kad šią gegužę įsigaliojo nauja tvarka, pagal kurią vandens skaitiklių metrologinė patikra turi būti atliekama kas 6-erius metus (iki tol buvo numatytas 4-erių metų terminas). Jei šios patikros metu nenustatoma kokių gedimų, prietaisas yra tinkamas naudoti toliau. Tai ir yra atsakymas, kodėl vandens naudotojams dažniausiai sumontuojami dėvėti, tačiau patikrą praėję skaitikliai. „Nes taip pigiau. Be to, tą leidžia teisės aktai“, – reziumavo R. Abrutienė.

4 komentarai(-ų)

Parašykite komentarą

Balsavimai

Ar jau apsisprendėte, ką palaikysite per artėjančius merų rinkimus

Rezultatai

Loading ... Loading ...